Co dělám



 

KAMPANĚ ZAMĚŘENÉ NA VÝKON

 

Výkonnostní online marketing se zaměřuje na konkrétní měřitelná akce (konverze) na webu. Za konverzi lze považovat uskutečněný nákup, přihlášení k newslettru, vyplnění dotazníku apod. Z hlediska výkonnostního marketingu jsou důležité zejména objednávky.

Klíčovým úspěchem pro efektivní výkonnostní marketing je optimalizace zdrojů návštěvnosti. Nejvýznamnějšími zdroji návštěvnosti pro výkonnostní marketing jsou vyhledávací sítě Seznam.cz (Sklik) a Google.com (Google AdWords).

Více



 

KAMPANĚ PODPORUJÍCÍ ZNAČKU

 

Cílem brandových kampaní je zvyšovat mezi uživateli povědomí o své značce. Nejběžnějším zdrojem návštěvnosti jsou webové portály a obsahová síť Google a Seznam. Obvyklým formátem jsou plošné reklamy – bannery.

Metriky v brandových kampaních se liší od metrik sledovaných při výkonnostním marketingu. Je nutno počítat s tím, že účinek brandových kampaní se projeví za delší čas.

Více



 

FACEBOOKOVÉ KAMPANĚ

 

Facebook je nejpopulárnější sociální síť na světě a jeden z nejefektivnější kanálů pro online marketing. Používá ho milióny lidí, přičemž velká část navštěvují facebook několikrát denně, nebo jsou na svých chytrých telefonech připojeni neustále.

Na facebooku můžete propagovat jak firemní facebookovou stránku, tak své webové stránky.

Více